من می دونم


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

خدا خودش می دونه چیزی کم نذاشتم

تموم دارو ندارمو من به پات گذاشتم

اگه تنها ستاره ی شبای من نبودی بگو

اگه احساس این دل تکو تنهای من نبودی بگو

اگه بی تو من یه لحظه  آرومم بگو

اگه من وابسته ی عشق نبودم بگو...

من می دونم تو برام تموم نمیشی

اولین عشقی تو بدون که آخریشی

من می دونم تو دلت یه جای دیگست

جای خالیم این روزا پر از غریبست

این روزا پر از غریبست....

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
شنبه 9 شهريور 1392| 20:58 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§